Kontorfællesskab for områdets iværksættere og andre med hjemmearbejdsplads.

Fjaltring er kendt for at være et lokalsamfund med mange iværksættere og en stærk iværksætterånd, derfor har byen også et kontorfællesskab, hvor flere af området iværksættere arbejder.

Kontorfællesskab ligger i tæt tilknytning til Fjaltring Friskole, hvor flere af kontoret daglige brugere har deres børn i skole. Det giver mulighed for at være tæt på sine børn i hverdagen, og drikke en kop kaffe på legepladsen mens børnene leger, hvis man har lyst til det

Det giver også lidt luft i den nogen gange logistiske hektiske hverdag, der kan være for børnefamilier, hvor børnene først skal afleveres et sted, og mor og far derefter skal køre i hver sin retning for at arbejde.

Kontorfællesskabet ligger i byens centrum lige over købmanden, med en fantastisk udsigt ud over klitterne ikke langt derfra. Der er parkeringspladser lige ved kontoret, så det er nemt for udefrakommende besøgende og kunder at finde kontoret og et sted at parkere.

Der er et stort åbent lokale, der udgør kontorfællesskabet, derudover er der et stort køkken med spiseplads, et mødelokale og flere mindre rum, der er velegnet til samtale- eller behandlerrum.

Iværksætterånden præget mange områder af Fjaltring – ikke mindst skolen, der har iværksætteri på skoleskemaet. Det giver et oplagt samarbejde mellem skolen og kontorfællesskabet, derfor er der også mulighed for at skolens elever kan hente inspiration hos og sparre med kontorets iværksættere til enkelte projekter eller forløb.

Mangler du en kontorplads og vil du gerne være en del af vores fællesskab, så kom forbi til en kop kaffe. Du kan læse mere på https://coworkfjaltring.dk/