Klik på play-knappe og lyt til vores teaser:

Fjaltring Friskole åbner nyt lydstudie:

Fjaltring Friskole kan med stor glæde annoncere åbningen af vores nye lydstudie! I denne anledning har eleverne arbejdet tæt sammen med podcasttilrettelægger og underviser Louise Tandrup Esbensen for at skabe deres allerførste podcast. Vi er stolte af at kunne præsentere en smagsprøve på dette spændende projekt og håber, at mange vil møde op til åbningen.

Åbningsdagen finder sted den 27. juni fra kl. 16, og alle er velkomne!

På åbningsdagen vil det være muligt at se det nye, flotte rum, der er udstyret med topmoderne teknologi, som vil give eleverne de bedste forudsætninger for at udfolde deres kreative potentiale. Derudover inviterer vi alle til at tage plads i vores “lyttebiograf”, hvor I kan nyde elevernes podcast i en hyggelig og inspirerende atmosfære.

Dagen vil være fyldt med aktiviteter for hele familien, boder, koncert, en udstilling og naturligvis vores “lyttebiograf”. Grillen vil være tændt, så medbring gerne egen madkurv og nyd en hyggelig eftermiddag og aften sammen med os. Vi sælger øl og vand.

Elevernes første podcast bærer titlen “Højt til himlen” og vil indeholde indslag og fortællinger fra hverdagen på Fjaltring Friskole og Børnehus. Denne podcast er en unik mulighed for at få et indblik i vores livlige og engagerede skolemiljø, fortalt gennem elevernes egne stemmer.

Vi ser frem til at fejre denne milepæl sammen med jer og håber, at I vil støtte op om vores elevers fantastiske arbejde. Vel mødt til en dag fyldt med lyd, kreativitet og fællesskab!

Med venlig hilsen,
Fjaltring Friskole