Stillingsopslag

Har du lyst til at være med til at opstarte vores nye Børnehus i Fjaltring?

Vi søger en, som kan være med til at skabe et helt unikt børnehus sammen med os. Vi er ved at oprette en lille privat børnehave, som ligger sammen med Fjaltring Friskole. Vi søger en pædagog eller en pædagogmedhjælper 30 timer om ugen.

Vi er et meget lille sted, hvilket vi ser som en stor fordel, da både huset og de relationer, børnene færdes i, er overskuelige og trygge. Vi har et meget tæt samarbejde med forældrene, som også er meget engagerede i at skabe rammerne for vores nye Børnehus. Vi har også et stærkt samarbejde med skolen. Vi giver vores børn de bedste vilkår og rammer for et godt børneliv.

Du skal først og fremmest elske at arbejde med børn og være anerkendende i din tilgang. Derudover forventer vi, at du er meget engageret, og at du har lyst til at være med til at starte vores nye Børnehus op. Det er vigtigt for os, at du er selvstændig og kan skabe en tryg hverdag for alle børn. Du skal kunne se dig selv arbejde et lille sted med familiære rammer.

Ansættelse fra 1. august 2021 eller snarest derefter. Forud for ansættelse indhenter vi børneattest. Ansøgningen sendes pr. mail senest d. 1. juli 2021.

Ansøgning sendes til Rikke Skræddergaard på kontakt@fjaltringfriskole.dk

Er du interesseret i at vide mere, så kan du kontakte os på 53277012 eller sende en mail.

Categories: Skolenyt